Egy támogatónk ezzel a kisfilmmel ajándékozott meg minket, melyet szeretnénk megosztani mindenkivel!
Néhány számadat és rövid leírás arról, mi is történt 2018-ban az ADRA Adventista Fejlesztési és Segély Alapítvány munkája során.
Az Alapítvány legújabb oktatás-fejlesztési programjában, az "Élet lehelete" projektben egy mérföldkőhöz érkeztünk...
Miként arról korábban hírt adtunk, egészségügyi berendezéseket, bútorzatot és más kórházi kellékeket tartalmazó szállítmány indult 2010. május 5-én Kárpátaljára, a beregszászi kórházba. A szállítmány a határátlépéssel, vámolással kapcsolatos hosszas, bonyodalmas procedúrák után május 6-án, csütörtök délután annak rendje és módja szerint célhoz ért a Beregszászi Járási Kórházban.
A magyarországi ADRA az ADRA Ausztriával közös összefogásban egy nagyszabású élelmezési projektet indított el Közép-Szomália Galmudug és Banadir régiójában ez év októberétõl december végéig. Ennek eredményeként 370 menekült család részesülhetett élelmiszer-ellátásban (rizs, bab, liszt, növényi olaj).
Chilében a külföldi kormányok támogatásával az ADRA továbbra is végzi segélyezési munkáját. A hatalmas erejû földrengést követõen a legszükségesebb élelmiszereket osztja a túlélõknek a katasztrófa által érintett területeken. A segélyezési munkáról felvételt készített a Chilei televízió, a TV Nacional, amikor kedd reggel sajtótájékoztatót tartott Hillary Rodham Clinton, az Egyesült Államok külügyminisztere és Michelle Bachelet, chilei elnök Santiago nemzetközi repülõterén.
Az idei év számos veszteséggel járt, így talán még inkább szükség volt arra, hogy megajándékozzuk azokat, akik szükséget szenvednek.
Külföldi és hazai partnerek csatlakoztak hozzánk a rászorulók megajándékozásában.
A salgótarjáni Hetednapi Adventista Egyház közösségének tagjai és az ADRA Adventista Segély és Fejlesztési Alapítvány önkéntesei a salgótarjáni Idegér lakótelepre látogattak, ahol hazai és külföldi adományoknak köszönhetõen 30 rászoruló családnak osztottak ki alapvetõ élelmiszerekbõl összeállított csomagot.
2020. Szeptember 07.